Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2022 αναμένεται να λανσάρει το Netflix το νέο πλάνο συνδρομής, που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις και θα έχει φυσικά χαμηλότερη τιμή. Αρχικά αυτή η νέα επιλογή θα είναι διαθέσιμη σε ορισμένες χώρες, αλλά τους πρώτους μήνες του 2023, θα έρθει παγκοσμίως.
Όπως αναφέρει το bloomberg κάθε ώρα περιεχομένου αναμένεται να έχει συνολικά τέσσερα λεπτά διαφημίσεων, που θα μοιράζονται στο ξεκίνημα και ενδιάμεσα στην αναπαραγωγή, αλλά όχι στο τέλος του επεισοδίου ή της ταινίας.
Το κόστος αναμένεται να είναι ανάμεσα στα επτά και τα εννέα δολάρια, αλλά αυτό που δεν διευκρινίζεται είναι αν μιλάμε για την τις εκδόσεις της πλατφόρμας που περιλαμβάνουν HD ή 4K. Και αυτό είναι σημαντικό γιατί ας πούμε το απλό πλάνο συνδρομής κοστίζει στην Αμερική δέκα δολάρια και στην Ελλάδα οκτώ ευρώ, οπότε η διαφορά με την τιμή που εξετάζεται για το νέο πλάνο είναι ελάχιστη.
Λογικά πάντως οι δυνατότητες του θα είναι αντίστοιχές με αυτές του ενδιάμεσου πλάνου συνδρομής που κοστίζει την Αμερική 16 δολάρια και στην Ελλάδα 11 ευρώ.
Αντίστοιχη κίνηση, με πλάνο συνδρομής που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις έχει ανακοινώσει και η Disney για το Plus πολύ πριν, με τιμή στα οκτώ δολάρια.
Το Netflix που όλα αυτά τα χρόνια επέμενε ότι δεν θα μπει στο παιχνίδι των διαφημίσεων, είδε τα αποτελέσματα του πρώτου οικονομικού τριμήνου της χρονιάς να προκαλούν κλυδωνισμούς στο οικοδόμημα του έτσι προχωράει σε αλλαγή στρατηγικής.
Το intro του House of the Dragon είναι επιτέλους εδώ
Ανακοινώθηκε η επιστροφή των Pantera!
O «Negan» στην 4η σεζόν του The Boys!
H γυναίκα του James Hetfield επιβεβαιώνει το διαζύγιο
Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.