Οι κινήσεις του Netflix στο θέμα των διαφημίσεων ήταν αστραπιαίες, έτσι, από το «δεν θα βάλουμε ποτέ διαφημίσεις», πήγαμε στο «ετοιμάζουμε ένα πρόγραμμα με διαφημίσεις για να κάνει πρεμιέρα μέχρι το 2024» και τελικά φτάσαμε στην πρεμιέρα αυτού του νέου πλάνου στις αρχές Νοεμβρίου. Είδατε τι κάνει η οικονομική πίεση;
Όπως ανακοινώθηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης το νέο πλάνο συνδρομής που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις θα κάνει πρεμιέρα σε 13 χώρες τον επόμενο μήνα, χωρίς την Ελλάδα προς το παρόν, αλλά θα έρθει και από τα μέρη μας τους πρώτους μήνες του 2023.
Το κόστος για την Αμερική είναι επτά δολάρια, τρία δολάρια λιγότερα από τα δέκα που κοστίζει στη χώρα το πιο φθηνό μέχρι σήμερα πλάνο συνδρομής. Αν χρειαζόταν να μαντέψουμε την τιμή για τη χώρα μας, θα λέγαμε ότι θα κινηθεί στα έξι ευρώ, αφού στα οκτώ είναι το κόστος της φθηνής συνδρομής.
Το νέο πλάνο θα περιλαμβάνει τέσσερα έως πέντε λεπτά συνολικού χρόνου διαφημίσεων ανά ώρα, με τα σποτ να προβάλλονται στην αρχή και κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου ή ταινίας. Η ποιότητα εικόνας θα είναι standard definition (720), η παρακολούθηση θα είναι δυνατή μόνο από μία συσκευή, ενώ το download θα είναι απενεργοποιημένο.
Τουλάχιστον στο ξεκίνημα, κάποιες ταινίες και σειρές δεν θα είναι διαθέσιμες λόγω δικαιωμάτων, ενώ όπως τονίζει το Netflix σε κάποιες από τις πρεμιέρες ταινιών, δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της προβολής αλλά μόνο στο ξεκίνημα για να διατηρηθεί η… κινηματογραφική εμπειρία του χρήστη.
Ακούστε το ακυκλοφόρητο τραγούδι των Queen με τον Freddie Mercury
Μία σημαντική στιγμή στο House of the Dragon συνέβη κατά λάθος
Δεν πήγαν στην κορυφή οι Slipknot για πρώτη φορά μετά από 18 χρόνια
Το Like a Stone των Audioslave πέρασε το ένα δισεκατομμύριο views στο youtube
Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.