To e-mail που θα σας έρθει σήμερα από το Netflix είναι το πρώτο βήμα στο κυνήγι των «τζαμπατζήδων»
TV

To e-mail που θα σας έρθει σήμερα από το Netflix είναι το πρώτο βήμα στο κυνήγι των «τζαμπατζήδων»

Χθες, σήμερα, αύριο, κάποια στιγμή αυτές τις μέρες τέλος πάντων θα σας έρθει ένα e-mail από το Netflix, αν είστε φυσικά ο κάτοχος του λογαριασμού. Το mail θα έχει τίτλο «Profile Transfer is now available on your account» και μπορεί να μην σας το λέει ξεκάθαρα, αλλά είναι το πρώτο βήμα που γίνεται και στην Ελλάδα για να περιοριστεί το μοίρασμα των λογαριασμών.

Το Netflix λέει ότι όποιος έχει προφίλ στον λογαριασμό σας, μπορεί πλέον να το μεταφέρει σε έναν νέο, δικό του λογαριασμό. Θα μεταφερθούν οι προτάσεις, το ιστορικό παρακολούθησης, το my list, τα αποθηκευμένα παιχνίδια και ότι άλλο έχει στο συγκεκριμένο προφίλ.

«Οι άνθρωποι προχωρούν. Οι οικογένειες μεγαλώνουν. Οι σχέσεις αλλάζουν. Η ζωή… συμβαίνει και η Μεταφορά Προφίλ μπορεί να κάνει μία μικρή πτυχή αυτών των αλλαγών ευκολότερη» αναφέρει το μήνυμα της πλατφόρμας. Αν λοιπόν χωρίσατε και σκεφτόσασταν ότι θα χάσετε όλες τις επιλογές που είχατε στο προφίλ σας, προλαβαίνετε να το μεταφέρετε σε νέο λογαριασμό χωρίς κάποια αμήχανη κουβέντα, αν φυσικά δεν έχει προλάβει ο άλλος ή άλλη να σας κλειδώσει απ’ έξω. Μεταφορικά.

Το επόμενο βήμα θα είναι ο περιορισμός στο μοίρασμα κωδικών, που αναμένεται σύντομα. Τότε οι επιλογές θα είναι δύο. Η πρώτη αφορά τον κάτοχο του λογαριασμού, που θα πρέπει να πληρώνει ένα έξτρα κόστος που θα κυμαίνεται στα τρία ευρώ για κάθε προφίλ που κάνει χρήση του λογαριασμού εκτός κατοικίας (το πως θα προσδιοριστεί αυτό είναι μια άλλη κουβέντα) και η άλλη επιλογή φυσικά θα είναι η δημιουργία νέου λογαριασμού από όποιον χρησιμοποιούσε τον δικό σας μέχρι σήμερα.

Το Netflix μέσα σε μερικούς μήνες έκανε στροφή 180 μοιρών σε θέματα που μέχρι πέρυσι δεν τα συζητούσε καν. Οι διαφημίσεις θα κάνουν πρεμιέρα στην πλατφόρμα σε πολλές χώρες τον Νοέμβριο, με ένα πλάνο συνδρομής που θα έχει μικρότερο κόστος ενώ και η νέα στάση στο μοίρασμα των κωδικών έρχεται σε πλήρη αντίθεση με ολόκληρες καμπάνιες της εταιρείας πριν από μερικά χρόνια.

Όλα αυτά φυσικά είναι αποτέλεσμα της μεγάλης οικονομικής κρίσης που χτύπησε το Netflix την Άνοιξη με την απώλεια συνδρομητών για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια.

Και μπορεί στο τρίτο τρίμηνο της χρονιάς σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν πριν λίγες ημέρες να υπήρξε ανάκαμψη, όμως το συμμάζεμα στα οικονομικά της εταιρείας θα συνεχιστεί.


O Sauron στη δεύτερη σεζόν του Rings of Power θα είναι σαν τον Walter White

Ακούστε το ακυκλοφόρητο τραγούδι των Queen με τον Freddie Mercury

Δεν πήγαν στην κορυφή οι Slipknot για πρώτη φορά μετά από 18 χρόνια

Το Like a Stone των Audioslave πέρασε το ένα δισεκατομμύριο views στο youtube


Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Tags: