Για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, τα νέα για το Netflix σε εταιρικό επίπεδο δεν ήταν καθόλου καλά, αφού όπως ανακοινώθηκε, ο αριθμός των συνδρομητών μειώθηκε κατά 200.000. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την πτώση της μετοχής κατά 26% ενώ και για το τρίμηνο που διανύουμε οι προβλέψεις λένε ότι θα υπάρξει νέα μείωση που αυτή τη φορά δεν αποκλείεται να φτάσει και τα τρία εκατομμύρια.
Και όπως είναι λογικό, το Netflix ετοιμάζει την αντεπίθεση του. Τα υψηλόβαθμα στελέχη του που μίλησαν κατά τη διάρκεια των οικονομικών αποτελεσμάτων εστίασαν σε δύο διαφορετικά μονοπάτια που αναμένεται να ακολουθήσει εταιρεία με στόχο την ανάκαμψη.
Το πρώτο, είναι ένα νέο συνδρομητικό πλάνο με χαμηλότερη τιμή και διαφημίσεις. Μέχρι σήμερα το Netflix ήταν κάθετα αντίθετο στη ενσωμάτωση διαφημίσεων όμως η επιτυχία της χρήσης του μοντέλου από τον ανταγωνισμό (HBO Max, Disney Plus) έχει δείξει τον δρόμο.
«Το να δίνεις το δικαίωμα στους καταναλωτές να επιλέξουν μία χαμηλότερη συνδρομή που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις νομίζω ότι είναι λογικό. Είναι κάτι που κοιτάμε αυτή την εποχή και νομίζω ότι θα έχουμε καταλήξει μέσα στην επόμενη διετία. Πλέον είμαστε θετικοί σε αυτό το θέμα» δήλωσε ο Chief Product Officer του Netflix, Greg Peters.
Stop στο μοίρασμα κωδικών του Netflix
Το άλλο θέμα που βρίσκεται στο επίκεντρο, είναι φυσικά η κοινή χρήση κωδικών του Netflix και ο τρόπος που η εταιρεία θα βάλει stop σε αυτό. Σύμφωνα με την ενημέρωση που έγινε, περίπου 100 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως βλέπουν Netflix χωρίς να πληρώνουν, με τα 30 εκατομμύρια από αυτούς να βρίσκονται σε Η.Π.Α και Καναδά, χώρες που έχουν σταματήσει εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια να παρουσιάζουν αύξηση στους συνδρομητές.
«Πρέπει να με κάποιο τρόπο να πληρωθούμε για αυτούς που βλέπουν χωρίς συνδρομή» τόνισε ο CEO, Reed Hastings και αποκάλυψε ότι το τελικό πλάνο θα τεθεί σε χρήση παγκοσμίως μέσα στον επόμενο έναν χρόνο.
Πρόσφατα ξεκίνησε ένα τεστ στο Περού, τη Χιλή και την Κόστα Ρίκα, μέσω του οποίου οι χρήστες που έχουν μοιραστεί τους κωδικούς τους, ενημερώθηκαν ότι θα πρέπει να πληρώσουν μία έξτρα χρέωση, για κάθε σύνδεση εκτός σπιτιού. Το ποσό αυτό φτάνει στα τρία δολάρια για κάθε απομακρυσμένη σύνδεση.
Το αν αυτός θα είναι ο τρόπος που θα κινηθεί η εταιρεία ή αν θα υπάρξουν κι άλλες δοκιμές είναι κάτι που θα φανεί σύντομα, όμως είναι δεδομένο ότι πλέον το Netflix θα αρχίσει το… κυνηγητό με στόχο τον περιορισμό των απωλειών που έχουν επίπτωση στα οικονομικά του αποτελέσματα.
Το πρώτο trailer για το Love and Thunder του Thor
Netflix: Δέκα σειρές και ταινίες που ξεχωρίζουμε για τον Μάιο
Τα πρώτα δέκα λεπτά του Batman είναι επίσημα στο youtube
Stranger Things: Ποιος είναι ο νέος μεγάλος κακός της σειράς
Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.