Η εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας Ginger Communications ανακοινώνει τη συνεργασία της με το No1 action sports brand υπόδησης, ένδυσης και αξεσουάρ και σύμβολο της δημιουργικής εξερεύνησης Vans®, brand της εταιρείας VF (NYSE: VFC).
Η Vans® προωθεί τη δημιουργική αναζήτηση μέσω της νεανικής & αυθεντικής street κουλτούρας, των action sports, της τέχνης και της μουσικής, προσφέροντας προοδευτικές πλατφόρμες σε φυσικό και διαδικτυακό χώρο, όπως τις: Vans Musicians Wanted, Vans Park Series, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, αλλά και το “House of Vans, τον πολυχώρο δημιουργικής έκφρασης και hub για τη διεθνή μουσική.
Οι αυθεντικές συλλογές της Vans® πωλούνται σε 97 χώρες μέσω ενός δικτύου θυγατρικών εταιρειών και διανομέων ενώ το brand διαθέτει περισσότερα από 2.000 καταστήματα λιανικής παγκοσμίως.
Η νέα συνεργασία σηματοδοτεί ακόμη μία σημαντική προσθήκη στο portfolio της Ginger Communications, επεκτείνοντας τη δυναμική της παρουσία στον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων. Μέρος των βασικών δράσεων της Ginger θα αποτελέσει η στρατηγική προβολή και ενίσχυση του brand μέσω media, seasonal events, KOLs, local communities & influencers καθώς και η ανάπτυξη του δικτύου των ambassadors με στόχο τη δημιουργία ενός loyal Vans® Family.
Πόσα This is the Way έχουν ακουστεί στο Mandalorian
Οι ανανεωμένες λίστες μας στο Spotify
Οι Metallica δεν πήγαν στον νούμερο 1 της Αμερικής μετά από 35 χρόνια
Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Ακολουθήστε μας στο spotify για νέα μουσική κάθε εβδομάδα. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.