Το Spotify συνεργάζεται με το ChatGPT της για να προσφέρει ακόμη πιο προσωποποιημένες μουσικές και podcast προτάσεις στους χρήστες του. Τόσο οι Free όσο και οι Premium συνδρομητές μπορούν πλέον να συνδέσουν τον λογαριασμό τους με το ChatGPT και να ζητήσουν από το chatbot να τους βοηθήσει να βρουν νέα τραγούδια, καλλιτέχνες, άλμπουμ, playlists ή επεισόδια podcast.
Αυτή η συνεργασία δεν σημαίνει πως το Spotify μοιράζεται με την OpenAI υλικό από τη βιβλιοθήκη του – όπως μουσική, podcasts, στίχους ή βίντεο – για σκοπούς εκπαίδευσης τεχνητής νοημοσύνης. Η σύνδεση του Spotify με το ChatGPT είναι προαιρετική και μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή από τον χρήστη.
Στην ανακοίνωση της εταιρείας παρουσιάστηκαν και μερικά παραδείγματα προτροπών (prompts) που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος:
- «Φτιάξε μου μια playlist με Latin καλλιτέχνες που ακούω συχνά»
- «Τι podcasts θα μου πρότεινες αν θέλω να μάθω περισσότερα για επιστήμη και καινοτομία;»
- «Χρειάζομαι κάτι για να συγκεντρωθώ – μπορείς να μου βάλεις ένα Focus Mix;»
Η συνεργασία με το ChatGPT έρχεται ως συνέχεια μιας σειράς ενσωματώσεων του Spotify με άλλες πλατφόρμες όπως Alexa, Google Home, Volvo, Samsung, Sonos και άλλες, με στόχο να βρίσκεται «παντού όπου είναι οι ακροατές». Η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη στα αγγλικά σε 145 χώρες, τόσο μέσω web όσο και σε κινητές συσκευές (iOS και Android). Μέχρι το πρωί της Τρίτης (07/10), η λειτουργία δεν ήταν διαθέσιμη στην Ελλάδα και λογικά θα έρθει στο επόμενο update.
Τους τελευταίους μήνες, η πλατφόρμα έχει λανσάρει και σειρά νέων λειτουργιών, όπως lossless audio για τους Premium χρήστες, τη δυνατότητα “Mix With Spotify”, καθώς και την επιστροφή των direct messages μεταξύ χρηστών.
Ο Sten Garmark, αντιπρόεδρος και επικεφαλής εμπειρίας καταναλωτή του Spotify, δήλωσε:
«Το όραμά μας ήταν πάντα το Spotify να βρίσκεται παντού όπου βρίσκεσαι κι εσύ. Με την ενσωμάτωση του Spotify στο ChatGPT, δημιουργούμε έναν νέο, ισχυρό τρόπο για τους fans να συνδέονται με τους καλλιτέχνες και τους δημιουργούς που αγαπούν — μέσα από μια φυσική, καθημερινή συνομιλία.»
Τέλος, εκπρόσωπος της Universal Music Group (UMG) πρόσθεσε:
«Υποστηρίζουμε αυτού του είδους τις συνεργασίες, καθώς δίνουν στους fans τη δυνατότητα να έρθουν πιο κοντά στους καλλιτέχνες που αγαπούν και να ανακαλύπτουν εύκολα νέα μουσική — μέσα σε ένα οικοσύστημα που παραμένει οικονομικά δίκαιο. Αν και πρόκειται μόνο για την αρχή των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης, είναι ένα θετικό βήμα που ενισχύει την αρχή ότι οι καλλιτέχνες πρέπει να αποζημιώνονται για κάθε χρήση της μουσικής τους, σε όλες τις πλατφόρμες.»
Netflix: Όλες οι σειρές και οι ταινίες που έρχονται τον Οκτώβριο
Οι Nirvana δικαιώθηκαν στη δικαστική μάχη με το μωρό του Nevermind
Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Ακολουθήστε μας στο spotify για νέα μουσική κάθε εβδομάδα. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.