Τα έσοδα της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας αυξήθηκαν για έβδομη συνεχόμενη χρονιά

Roxx |
Μουσική Βιομηχανία

Με αύξηση εσόδων που έφτασε το 18.5% έκλεισε το 2021 για την παγκόσμια μουσική βιομηχανία κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις συνδρομές των μουσικών streaming υπηρεσιών. Όπως ανέφερε η IFPI στην παρουσίαση της ετήσιας έκθεσης της, το συνολικό ποσό των εσόδων άγγιξε τα 26 δισεκατομμύρια.

Σχεδόν τα μισά από αυτά τα έσοδα προήλθαν από τις συνδρομές του streaming, με το πόσο να διαμορφώνεται στα 12,3 δισεκατομμύρια δολάρια, με αύξηση σε σχέση με το 2020 που έφτασε το 21.9%. Ο αριθμός των συνδρομητών υπηρεσιών όπως το spotify και το Apple Music ήταν 523 εκατομμύρια για τη χρονιά που πέρασε.

Το συνολικό ποσό που προέρχεται από το streaming, μαζί δηλαδή με τις δωρεάν υπηρεσίες που περιλαμβάνουν διαφημίσεις παρουσίασε αύξηση 24,3% με το ποσό να διαμορφώνεται στα 16.9 δισεκατομμύρια, που αντιστοιχεί στο 65% των εσόδων παγκοσμίως. Εκτός όμως από την αύξηση στο streaming, είχαμε και ένα 16,1% αύξηση στις πωλήσεις φυσικών προϊόντων και άλλο ένα 4% στα δικαιώματα εμφανίσεων.

Πιο συγκεκριμένα στις ξεχωριστές αγορές είχαμε:

Στην Ασία, αύξηση των εσόδων κατά 16.1%, με την Ιαπωνία που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά να φτάνει στο 9.3%. Στη Ασία επίσης αποδίδεται και οι μισές αγορές φυσικών προϊόντων παγκοσμίως.

Η Αυστραλία με αύξηση 3.4% παρέμεινε στο top10 της παγκόσμιας αγορά, ενώ η Νέα Ζηλανδία είδε αύξηση στις συνδρομές του streaming που την βοήθησαν να φτάσει σε συνολική άνοδο του 8,2%.

Η Λατινική Αμερική είχε από τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης εσόδων παγκοσμίως με 31,2%, ενώ στο σύνολο το 85,9% προέρχεται από το streaming.

Στην Ευρώπη που αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως μετά τις Η.Π.Α. είχαμε συνολική αύξηση εσόδων που έφτασε το 15,4%, ενώ διψήφιο ήταν το ποσοστό και στις τρεις μεγαλύτερες μεμονωμένες αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο (13,2%), Γερμανία (12,6%) και Γαλλία (11,8%).

-Στην έκθεση της IFPI η Μέση Ανατολή και η Βόρεια Αφρική παρουσιάζονται για πρώτη φορά ως ενιαία αγορά και η αύξηση στα έσοδα ήταν στο 35%, το μεγαλύτερο ποσοστό παγκοσμίως, ενώ από το streaming προήλθε το 95,3% του συνόλου.

Στη Νότια Αφρική η αύξηση των εσόδων ήταν στο 9,6% το 2021 με ιδιαίτερα δημοφιλές στην περιοχή το μοντέλο του streaming με διαφημίσεις που έχει αύξηση 56,4%.

-Τέλος στις ΗΠΑ και τον Καναδά η αύξηση έφτασε το 22%, ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό της παγκόσμιας αγοράς.

Αυτά που ακολουθούν είναι τα άλμπουμ και τα single με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως.


Διαβάστε ακόμα:

Ανατροπή στην κούρσα για τα όσκαρ με νέο φαβορί

Μοιράζεσαι τον κωδικό του Netflix; Έρχεται νέα χρέωση

Tool: Αυτό είναι το πρώτο τους βίντεο μετά από 15 χρόνια!

Red Hot Chili Peppers: Θα αποκτήσουν αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας στο Hollywood


Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες.  Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ