Όπως φαίνεται το Netflix δοκιμάζει τρόπους για να βάλει τέλος σε μία από τις αγαπημένες συνήθειες των χρηστών του. Το μοίρασμα των κωδικών του. Μέχρι σήμερα η πλατφόρμα δεν είχε κανέναν περιορισμό στον τόπο θέασης του περιεχομένου του και το μόνο που ίσχυε, ήταν ότι μπορεί να βλέπουν μέσα από τον ίδιο λογαριασμό, ένας, δύο ή τέσσερις χρήστες (ανάλογα με το μηνιαίο πλάνο) και ανεξάρτητα από το που βρίσκεται ο καθένας.
Σύμφωνα με χρήστες σε διάφορες περιοχές του κόσμου, έχει αρχίσει να εμφανίζεται στις οθόνες ένα μήνυμα που ρωτάει αν είσαι ο κάτοχος του λογαριασμού, αν όχι τότε σε οδηγεί να πληρώσεις συνδρομή για να μπορέσεις να παρακολουθήσεις. «Αυτό το τεστ έχει στόχο να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τους κωδικούς έχουν την έγκριση να το κάνουν» δήλωσε εκπρόσωπος του Netflix.
Αν προχωρήσει αυτή η διαδικασία σε γενικευμένη εφαρμογή, τότε μιλάμε για μία στροφή στην πολιτική του Netflix, αφού οι υπεύθυνοι του δήλωναν πριν από μερικά χρόνια ότι το μοίρασμα των κωδικών είναι κάτι με το οποίο έχουν μάθει να ζουν. Και είναι φυσικά και ο τρόπος που λειτουργούν πάρα πολλοί χρήστες που μοιράζονται τις συνδρομές στα δύο ή στα τέσσερα.
Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε πριν από μερικούς μήνες, διαπιστώθηκε ότι οι απώλειες εσόδων για τις streaming υπηρεσίες από το μοίρασμα των κωδικών, φτάνουν τα εννέα δισεκατομμύρια δολάρια και θα φτάσουν τα δώδεκα δισεκατομμύρια το 2024.
Σε ξεχωριστή έρευνα διαπιστώθηκε ότι το ένα τρίτο των χρηστών του Netflix μοιράζονται τους κωδικούς τους με άλλους, ενώ αυτό το φαινόμενο γίνεται ακόμα πιο έντονο στις ηλικίες κάτω των 35. Το 2020 που μας βρήκε σε καραντίνα το μεγαλύτερο διάστημα, έφερε τεράστια άνθιση στο Netflix που πρόσθεσε 37 εκατομμύρια χρήστες και ξεπέρασε τα 200 εκατομμύρια στο σύνολο.
Η ανάπτυξη άλλων streaming υπηρεσιών όπως το Disney Plus και το HBO Max βάζουν όπως φαίνεται το Netflix στην διαδικασία να επανεκτιμήσει την πολιτική του αν θέλει να συνεχίσει στους ίδιους ρυθμούς ανάπτυξης.
Διαβάστε ακόμα: Κωδικοί Netflix – Έτσι θα βρείτε όλα τα κρυμμένα …μυστικά