Το Star Wars επιστρέφει επιτέλους στους κινηματογράφους τον Μάιο του 2026 και η πρώτη ταινία που θα δούμε μετά το 2019, είναι το Mandalorian and Grogu.
Τα πρώτα πλάνα από την ταινία προβλήθηκαν το βράδυ της Παρασκευής στη D23 της Disney και προκάλεσα ενθουσιασμό στους 15.000 ανθρώπους που είχαν κατακλύσει την αίθουσα.
Τα γυρίσματα της ταινίας ξεκίνησαν πριν από μόλις δύο εβδομάδες, έτσι δεν υπάρχει ακόμα πολύ υλικό και θα χρειαστεί να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι το 2025, μέχρι να δούμε ένα κανονικό trailer.
Μπορείτε όμως με ένα κλικ εδώ να δείτε τα πλάνα που προβλήθηκαν.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Faith no More επιστρέφουν και θα περιοδεύσουν το 2027
Λαϊκό προσκύνημα για τους Limp Bizkit στο Release Athens με 20.000 πιστούς
Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Ακολουθήστε μας στο spotify για νέα μουσική κάθε εβδομάδα. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.









