Ήταν αναμενόμενο ότι η επιστροφή του Squid Game θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των συνδρομητών του Netflix και έτσι έγινε τελικά. Όπως ανακοίνωσε επίσημα η πλατφόρμα η πρεμιέρα της 2ης σεζόν, έσπασε το ρεκόρ προβολών στο πρώτο της τετραήμερο, με 68 εκατομμύρια views.
Την καλύτερη επίδοση μέχρι αυτό το νέο ρεκόρ, κρατούσε η πρώτη σεζόν της Wednesday με 50 εκατομμύρια από το 2022. Η πρώτη σεζόν κρατάει ακόμα το ρεκόρ της δημοφιλέστερης σειράς του Netflix με 265 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 91 ημέρες προβολής (το διάστημα που υπολογίζει και δημοσιεύει η πλατφόρμα), παρά τον πολύ μεγάλο ανταγωνισμό από σειρές όπως το Stranger Things.
Τα επτά νέα επεισόδια έκαναν πρεμιέρα στις 26 Δεκεμβρίου και το φινάλε μας άφησε με ένα μεγάλο cliffhanger, που όμως δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε πάλι τρία χρόνια για να δούμε την απάντηση του. Η τρίτη σεζόν είναι ήδη ολοκληρωμένη και θα κάνει πρεμιέρα μέσα στη χρονιά που μόλις ξεκίνησε.
Αυτή είναι η επίσημη σύνοψη της δεύτερης σεζόν:
Τρία χρόνια μετά τη νίκη του στο Squid Game, ο παίκτης 456 δεν πήγε τελικά στην Αμερική και επιστρέφει με μια νέα λύση στο μυαλό του. Ο Γκι-χουν βυθίζεται για άλλη μια φορά στο μυστηριώδες παιχνίδι επιβίωσης και ξεκινά έναν νέο γύρο δοκιμασιών ζωής και θανάτου με νέους συμμετέχοντες που έχουν στόχο να κερδίσουν το έπαθλο αξίας 45,6 δισ. γουόν.
Και αυτό είναι το teaser της τρίτης σεζόν που δόθηκε στη δημοσιότητα:
Everyone say hi to Chul-su 👋 Squid Game 3 coming 2025. pic.twitter.com/hCgNexjJbC
— Netflix (@netflix) January 1, 2025
ROXX 50: Τα αγαπημένα μας τραγούδια για το 2024
Τα αγαπημένα άλμπουμ και τραγούδια του Roxx από το 2015
Το Silo θα ρίξει αυλαία στην 4η σεζόν – Επίσημη η ανανέωση για άλλα δύο χρόνια
Λίγο πίσω από την Taylor Swift οι Metallica στα εισιτήρια των συναυλιών παγκοσμίως
Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Ακολουθήστε μας στο spotify για νέα μουσική κάθε εβδομάδα. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.