Ο Tom Holland βοήθησε στη συμφωνία Sony-Disney και έσωσε τον Spider-Man
Την προηγούμενη Παρασκευή είχαμε την εντελώς αναπάντεχη ανακοίνωση της νέας συμφωνία Sony-Disney για τον Spider-Man που περιλαμβάνει ακόμα μία σόλο ταινία αλλά και ένα πέρασμα του χαρακτήρα από άλλη ταινία του MCU.
Και όπως αποκαλύπτει το Hollywood Reporter, καθοριστικό ρόλο σε αυτή την εξέλιξη έπαιξε ο Tom Holland. Ο 23χρονος ηθοποιός που ήθελε σαν τρελός να παραμείνει ο Spider-Man στο MCU προσέγγισε αρχικά τον πρόεδρο της Sony, Tom Rothman, αμέσως μετά την έκθεση D-23 του προηγούμενου μήνα και του ζήτησε να ανοίξει ξανά διάλογο για το θέμα, χρησιμοποιώντας και το χαρτί του επερχόμενου Uncharted της Sony, όπου θα έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Ο Holland έφτασε μέχρι και τα ψηλότερα κλιμάκια της Disney αφού μίλησε για το θέμα με τον ίδιο τον Bob Iger έναν από τους ισχυρότερους ανθρώπους στη βιομηχανία και φαίνεται ότι αυτή του η παρέμβαση έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην τελική συμφωνία.
Με τη νέα συμφωνία η Disney θα συμμετάσχει με το 25% στην παραγωγή της επόμενης ταινίας και πάρει το 25% των εσόδων, ενώ η αρχική πρόταση που είχε κάνει με το ξεκίνημα του 2019 ήταν στο 50-50. Η Sony δεν είχε απαντήσει ποτέ, έτσι η Disney αποσύρθηκε λίγο πριν την κυκλοφορία του Far From Home στους κινηματογράφους.
«Είμαι ενθουσιασμένος που το ταξίδι του Spider-Man στο MCU θα συνεχιστεί και εγώ μαζί όλους στα Marvel Studios είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τον χαρακτήρα. O Spider-Man είναι ένας δυνατός χαρακτήρας που η ιστορία του αφορά όλες τις ηλικίες και το κοινό σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι επίσης ο μοναδικός ήρωας με τη δύναμη να περνάει ανάμεσα από διάφορους κινηματογραφικούς κόσμους, έτσι την ώρα που η Sony συνεχίζει να φτιάχνει το δικό της σύμπαν ποτέ δεν ξέρεις τι εκπλήξεις μπορεί να φέρει το μέλλον» δήλωσε ο πρόεδρος της Marvel, Kevin Feige, όταν ανακοινώθηκε η τελική συμφωνία.
Η νέα ταινία προστίθεται λοιπόν στην 4η φάση του MCU με τη Marvel να κρατάει στα «χωράφια» έναν από τους δημοφιλέστερους χαρακτήρες όλων των εποχών, ενώ και η Sony ξέρει ότι αυτή η συνεργασία μόνο σε καλό μπορεί να της βγει, αφού το Far From Home του Ιουλίου έγινε η πιο εμπορική ταινία στην ιστορία του στούντιο.