To Squid Game είναι παγκόσμιο φαινόμενο και έδωσε στο Netflix αυτό που αναζητούσε απεγνωσμένα τα τελευταία χρόνια. Μία ορίτζιναλ σειρά που θα γίνει πρώτο θέμα συζήτησης και θα κάνει «ντου» στην ποπ κουλτούρα.
Έτσι, λίγες ημέρες μετά την πρώτη δημοσιοποίηση στοιχείων από την πλευρά της πλατφόρμας για τις δημοφιλέστερες σειρές και ταινίες, ήρθε να πάρει την πρώτη θέση και μάλιστα με χαρακτηριστική ευκολία.
Μέχρι σήμερα την πρώτη θέση κατείχε η πρώτη σεζόν του Brigjerton με 85 εκατομμύρια λογαριασμούς να έχουν παρακολουθήσει μέρος ή ολόκληρη τη σειρά στις πρώτες 28 ημέρες από την πρεμιέρα της και το Squid Game όπως ανακοινώθηκε στο ίδιο διάστημα έφτασε τα 111 εκατομμύρια. Το έχουν δει δηλαδή αυτή την περίοδο ένας στους δύο συνδρομητές του Netflix παγκοσμίως.
Σύνοψη
Ευάλωτοι άνθρωποι που χρειάζονται απεγνωσμένα χρήματα λαμβάνουν μια μυστηριώδη πρόσκληση να λάβουν μέρος στο παιχνίδι. 456 συμμετέχοντες ετερόκλητης προέλευσης βρίσκονται κλειδωμένοι σε μια μυστική τοποθεσία και παίζουν παιχνίδια για να κερδίσουν 45,6 δισεκατομμύρια γουόν.
Κάθε παιχνίδι είναι σαν ένα παραδοσιακό κορεάτικο παιχνίδι για παιδιά, όπως το Κόκκινο φως και το Πράσινο φως, στο οποίο όμως η ήττα σημαίνει θάνατο. Ποιος θα είναι ο νικητής και ποιος είναι ο σκοπός αυτού του παιχνιδιού;