O Serj Tankian εξομολογείται: Γι αυτό δεν μπορούν να βγάλουν δίσκο οι System of a Down

Roxx |

H συνέντευξη του Daron Malakian στο Kerrang φαίνεται ότι κούνησε τα γρανάζια στους System of a Down έτσι έχουμε πλέον μια πολύ μεγαλύτερη εικόνα για το τι συμβαίνει με το συγκρότημα και γιατί δεν βγάζουν νέο δίσκο.

Ο Daron έριξε το μπαλάκι στον Serj που λίγη ώρα μετά τη δημοσιοποίηση της συνέντευξης έκανε ένα εκτενές ποστάρισμα στο Facebook δίνοντας τη δική του εκδοχή. Παραδέχθηκε ανάμεσα σε άλλα ότι ήθελε να φύγει από το συγκρότημα πριν το Mezmerize και παραθέτει τους λόγους, που ανάμεσα σε άλλα είναι η καλλιτεχνική και οικονομική κυριαρχία του Daron στο συγκρότημα.



O Serj ζήτησε και ζητάει ισότητα ανάμεσα στα μέλη και τονίζει ότι οι προτάσεις που έκανε πριν από δύο χρόνια για να μπορέσουν να προχωρήσουν δισκογραφικά δεν μπόρεσαν να πραγματοποιηθούν. Έτσι προς το παρόν έχουν παρατήσει την ιδέα.

Πάρτε βαθιά ανάσα και ξεκινήστε την ανάγνωση. Λέει πολλά και εξαιρετικά ενδιαφέροντα πράγματαο Serj.

Εξομολογήσεις για τους System of a Down απο τον Serj Tankian

Είμαστε εξαιρετικά τυχεροί που έχουμε οπαδούς που μετά από τόσα χρόνια θέλουν ακόμα ένα νέο άλμπουμ από εμάς και κάποιες φορές το απαιτούν. Αυτό φυσικά έχει οδηγήσει όλα αυτά τα χρόνια σε πολλές φήμες για τη μπάντα και την αδυναμία μας να κυκλοφορήσουμε νέα δουλειά. Και φυσικά υπάρχουν περιπτώσεις που ορισμένα media παίρνουν ατάκες από συνεντεύξεις και τις χρησιμοποιούν με τρόπο που μόνο σκοπό έχει να δημιουργήσει εντυπώσεις.

Έτσι θα προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα για χάρη όλων ελπίζοντας ότι δεν θα δυσφημίσω κανέναν στην πορεία.

Είναι αλήθεια ότι εγώ και μόνο εγώ ήμουν υπεύθυνος για το διάλλειμα της μπάντας το 2006. Όλοι οι υπόλοιποι ήθελαν να συνεχίσουν με τους ίδιους ρυθμούς κάνοντας περιοδείες και βγάζοντας δίσκους. Εγώ δεν ήθελα. Γιατί; Για μια σειρά από λόγους.

  1. Καλλιτεχνικούς: Πάντα ένιωθα ότι το να συνεχίζεις να κάνεις το ίδιο πράγμα με τους ίδιους ανθρώπους για μεγάλο διάστημα είναι καλλιτεχνικά αδύνατο ακόμα και για ένα συγκρότημα όπως το δικό μας. Εκείνη την εποχή ένιωθα ότι χρειαζόμουν λίγο χρόνο να κάνουν κάτι προσωπικό. Δεν απέκλεια το ενδεχόμενο να αρχίσουμε από την αρχή στο μέλλον.
  2. Ισότητα: Όταν ξεκινήσαμε η καλλιτεχνική συνεισφορά μας αλλά και τα έσοδα ήταν περίπου ίσα μέσα στο συγκρότημα. Όταν φτάσαμε στην εποχή του Mezmerize, τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά με τον Daron να ελέγχει την καλλιτεχνική διαδικασία αλλά και να λαμβάνει τη μερίδα του λέοντος από τα έσοδα, ενώ ήθελε να είναι ο μόνος που θα δίνει συνεντεύξεις.
  3. Ήθελα να φύγω από το συγκρότημα πριν τα Mezmerize/Hypnotize για αυτούς ακριβώς τους λόγους. Για αυτό και δεν νιώθω τόσο κοντά με το περιεχόμενο τους. Υπήρχαν τραγούδια που ήθελα να δώσω αλλά συνάντησα μόνο υποσχέσεις που δεν τηρήθηκαν  σε συνδυασμό με την παθητικότητα μου εκείνη την εποχή.

Ο χρόνος πέρασε και όλοι μας κάναμε τα δικά μας πράγματα. Η σόλο καριέρα μου, μου έδωσε την αυτοπεποίθηση που χρειαζόμουν ως δημιουργός και συνθέτης, έτσι μπόρεσα να επιστρέψω στους SOAD από θέση ισχύος, αρχικά για να περιοδεύσουμε και να κάνουμε παρέα μεταξύ μας κάτι που κάνουμε μέχρι και σήμερα.

Ήξερα ότι ήθελαν να βγάλουμε δίσκο αλλά με δομένο το παρελθόν ήμουν διστακτικός. Κατά διαστήματα υπήρχαν συναισθηματικά ξεσπάσματα από το ένα ή το άλλο μέλος που κυρίως κατηγορούσαν εμένα για την δισκογραφική απραξία της μπάντας.

 

Μετά από μία μεγάλη περίοδος επεξεργασίας και σκέψης, περίπου πριν από δύο χρόνια, πήγα στα παιδιά με μία πρόταση για έναν τρόπο που μπορούμε να προχωρήσουμε.

Ήθελα να διορθώσω τα λάθη του παρελθόντος και να φτιάξω έναν δρόμο για να μπορέσουμε όλοι να προχωρήσουμε. Έτσι πρότεινα τα παρακάτω:

  1. Ίση καλλιτεχνική συμμετοχή: Μέχρι εκείνη την εποχή είχα κυκλοφορήσει πέντε σόλο δίσκους και θεωρώ ότι είχα γίνει καλύτερος συνθέτης, ενώ ο Daron είχε γίνει και αυτός καλύτερος στιχουργός, έτσι είπα ο καθένας από εμάς να φέρει έξι τραγούδια που θα εγκρίνουν όλοι μαζί με τραγούδια ή riff από τον Shavo.
  2. Ίσες οικονομικές απολαβές: Προσωπικά πιστεύω ότι μια μπάντα είναι μία ισότιμη συνεργασία και τα οικονομικά πρέπει να ανταποκρίνονται σε αυτό.
  3. Director’s cut: Αυτός που έγραψε το τραγούδι θα είχε τον τελικό λόγο για τη μορφή του αφού πρώτα θα είχε εξαντλήσει τις ιδέες και τις προτάσεις των υπολοίπων. Το ζήτησα αυτό γιατί στο παρελθόν είχε τύχει να φέρω ένα τραγούδι και να καταλήξει με μία ανεπιθύμητη μορφή που εγώ προσωπικά θα είχα αποσύρει.
  4. Να δημιουργήσουμε ένα νέο concept ή ένα θέμα έτσι ώστε να μην μιλάμε μόνο για έναν νέο δίσκο αλλά για μία ολόκληρη εμπειρία.

(Προφανώς και δεν μπαίνω σε πολλές άλλες λεπτομέρειες, όπως το να συμφωνήσουμε για τον ήχο του άλμπουμ κάτι που δεν καταφέρναμε αφού πηγαίναμε μπρος-πίσω σε τραγούδια του Daron και δικά μου. Θυμάμαι να στέλνω πολλές σημειώσεις για τραγούδια του Daron από τον τωρινό δίσκο που βγάζει με τους Scars on Broadway, τα περισσότερα από τα οποία δεν θεωρούσα ότι κάνουν για τους System και οι υπόλοιποι έπαιξαν με κάποια από τα τραγούδια μου. Νομίζω ότι τουλάχιστον προσπαθήσαμε).

Στο τέλος έπρεπε να τραβήξω μία γραμμή γιατί ήξερα ότι δεν θα ήμουν ποτέ χαρούμενος επιστρέφοντας στον τρόπο που δούλευαν τα πράγματα πριν μέσα στη μπάντα. Έτσι, αφού δεν μπορούσαμε να συμφωνήσουμε αποφασίσαμε να αφήσουμε στην άκρη την ιδέα ενός νέου άλμπουμ προς το παρόν.

Μετανιώνω  μόνο για τη συλλογική αδυναμία μας να σας δώσουμε έναν νέο δίσκο από τους System of a Down. Για αυτό ζητώ συγγνώμη.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ