Σχεδόν τρεις στους τέσσερις συνδρομητές του Netflix έχουν δει το Squid Game
Σε πανηγυρικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης η παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Netflix για το τρίτο τρίμηνο του 2021. Μετά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, που χτυπήθηκε από τους περιορισμούς της πανδημίας με αποτέλεσμα να υπάρχει περιορισμένο (για τα δεδομένα της πλατφόρμας) περιεχόμενο, το διάστημα Ιουλίου, Αυγούστου, Σεπτεμβρίου έφερε αύξηση στους συνδρομητές μεγαλύτερη από τις προβλέψεις, έτσι πλέον το νούμερο έφτασε τα 214 εκατομμύρια παγκοσμίως.
Ανάμεσα στις ανακοινώσεις είχαμε ακόμα μία ενημέρωση για τις επιδόσεις του Squid Game που πλέον έχουν φτάσει σε νούμερα που δύσκολα θα ξεπεραστούν στο άμεσο μέλλον. Συγκεκριμένα, στις πρώτες 28 ημέρες από την πρεμιέρα της σειράς, 144 εκατομμύρια λογαριασμοί είδαν τη σειρά (ολόκληρη ή μέρος της).
Αυτό το νούμερο είναι κατά 60 εκατομμύρια μεγαλύτερο από αυτό που είχε κάνει ο κάτοχος του προηγούμενου ρεκόρ, το Bridgerton, με 82 εκατομμύρια λογαριασμούς τον πρώτο μήνα.
Οι άνθρωποι του Netflix στάθηκαν στη μεγάλη διείσδυση της σειράς στην ποπ κουλτούρα, αφού η σειρά έχει γίνει viral στο tiktok, ενώ μέχρι και το SNL αφιέρωσε ένα σκετσάκι στο πρόσφατο επεισόδιο του.
Πάντως αν και θεωρείται πλέον δεδομένο ότι θα έχουμε δεύτερη σεζόν για τη σειρά, επίσημη ανακοίνωση δεν είχαμε ούτε χθες.
https://www.youtube.com/watch?v=vWdHPMhy270