Πώς το Blair Witch Project άλλαξε το κινηματογραφικό τοπίο

Roxx |

Τον Οκτώβριο του 1994 τρεις σπουδαστές εξαφανίστηκαν στα δάση του Μέριλαντ, ενώ γύριζαν ένα ντοκιμαντέρ.  Ένα χρόνο αργότερα βρέθηκε το υλικό που είχαν γυρίσει.

Αυτή ήταν η καμπάνια του Blair Witch Project το 1999. Ήταν η πρώτη ταινία του χρησιμοποίησε με τόσο μεγάλη επιτυχία το internet για την προώθηση της και πέρασε καιρός μέχρι να είμαστε σίγουροι ότι αυτό που θα βλέπαμε ήταν προϊόν φαντασίας και όχι αληθινό.

Μη βιαστείτε να κοροϊδέψετε, γιατί να σας θυμίσουμε ότι το 1999 το internet βρισκόταν, ειδικά στην Ελλάδα, σε εμβρυακό στάδιο και η πληροφόρηση ήταν ελάχιστή.

Το Blair Witch Project έκανε δημοφιλές ένα ολόκληρο είδος ταινιών, το λεγόμενο found footage, ενώ έγινε η πιο εμπορική ταινία όλων των εποχών αναλογικά με το μπάτζετ της. Είχε κοστίσει μόλις 25.000 δολάρια και έφερε πίσω 250 εκατομμύρια δολάρια.

Στο μίνι ντοκιμαντέρ που ακολουθεί βλέπουμε τους σκηνοθέτες αλλά και τους πρωταγωνιστές να μιλούν για την εμπειρία τους.

[iframe]<iframe width=”750″ height=”422″ src=”//www.youtube.com/embed/dE1cYNoVkow” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>[/iframe]

 

how-the-blair-witch-project-changed-movies-short-doc

 



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ