To intro της Metro-Goldwyn-Mayer περιλαμβάνει τον περίφημο βρυχηθμό ενός λιονταριού εδώ και πάνω από 100 χρόνια. Μάλιστα από το 1957 μέχρι και το 2021 το logo περιελάμβανε την εικόνα του ίδιου λιονταριού με το όνομα leo, ενώ πριν από αυτό τη θέση του είχαν άλλα επτά λιοντάρια.
Οι ανάγκες της εποχής όμως και την καλύτερης εικόνας όμως, οδήγησαν την MGM στην απόφαση να αντικαταστήσει τον leo με μία εκδοχή του από CGI που θα έκανε πρεμιέρα στην ταινία του James Bond. Η μεγάλη καθυστέρηση όμως στο No Time To Die έφερε την πρεμιέρα του νέου lοgo στο κανάλι της εταιρείας στο youtube.
Δείτε τη νέα εκδοχή αρχικά και αμέσως μετά τις αλλαγές στο πέρασμα των χρόνων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ