H μεγάλη επιστροφή των In Flames: Ο Anders Friden αναλύει όλα τα νέα τραγούδια της μπάντας
Music

H μεγάλη επιστροφή των In Flames: Ο Anders Friden αναλύει όλα τα νέα τραγούδια της μπάντας

To 2023 αποτέλεσε τη μεγάλη επιστροφή των In Flames σε πιο heavy μονοπάτια και για εμάς εδώ στην Ελλάδα η χαρά είναι διπλή. Γιατί προφανώς και ευχαριστηθήκαμε με τα νέα τους τραγούδια, αλλά θα ευχαριστηθούμε ακόμα περισσότερο με την επιστροφή τους στη χώρα μας μετά από 23 ολόκληρα χρόνια για το Release Athens στις 7 Ιουνίου.

Ο Anders Friden που με την ερμηνεία του θυμίζει ένδοξες μέρες του μελωδικού death metal παρελθόντος της μπάντας, είναι πολύ χαρούμενος με το τελικό αποτέλεσμα του νέου άλμπουμ και πιο κάτω θα διαβάσετε την ανάλυση του για όλα τα τραγούδια του Foregone.

The Beginning of All Things

Το κομμάτι «Foregone» αρχικά θα είχε τρία μέρη. Πρόθεσή μας ήταν να έχουμε πρώτα ένα αργό κομμάτι, μετά κάτι πραγματικά ήρεμο και μετά να χτυπήσουμε με κάτι εντελώς επιθετικό στο τέλος. Αλλά όταν ο Björn το για πρώτη φορά, ήξερα ότι έχουμε στα χέρια μας  μία εισαγωγή για το άλμπουμ και όχι απλά ένα μέρος του “Foregone”. Φτιάχνει τέλεια τη διάθεση ότι ακολουθεί. Το χρησιμοποιήσαμε για την εισαγωγή στην προηγούμενη περιοδεία μας και λειτουργεί πολύ καλά. Έχει αυτή τη σουηδική μελαγχολία και σε προσκαλεί στο άλμπουμ. Στη συνέχεια, με το επόμενο κομμάτι, ξεχύνεται η… κόλαση.

State of Slow Decay

Είναι σαν το DNA των In Flames, κατά μία έννοια. Έχει τη μελωδία, την επιθετικότητα και όλα αυτά για τα οποία είμαστε γνωστοί. Μόλις το γράψαμε και άκουσα όλα τα κομμάτια μαζί, ήξερα ότι δεν ήταν κάτι που θα κρύβαμε στο πίσω μέρος του άλμπουμ. Εδώ δίνουμε το ρυθμό. Νομίζω ότι ο κόσμος θα το νιώσει οικείο γιατί έχει τον ήχο των In Flames. Είτε σας αρέσει είτε όχι, έχουμε έναν συγκεκριμένο ήχο που είναι δικός μας, και αυτό είναι πραγματικά το σημείο μηδέν για αυτό.

Meet Your Maker

Αυτό ήταν ένα από τα πρώτα τραγούδια που γράψαμε, οπότε δημιούργησε πραγματικά το κλίμα του άλμπουμ με το μπάσο και την κιθάρα μπροστά και ένα από τα τεράστια ρεφρέν για τα οποίο γίναμε γνωστοί στη μετέπειτα καριέρα μας. Ξεκινώντας αυτό το άλμπουμ, μιλήσαμε για το πώς θέλαμε να φέρουμε τις κιθάρες λίγο πιο μπροστά και να έχουμε τα ντραμς λίγο πιο δυνατά από ό,τι στο παρελθόν. Νομίζω ότι αυτό το τραγούδι σίγουρα λέει αυτή την ιστορία. Όταν το τελειώσαμε, νιώσαμε ότι ήμασταν στο σωστό δρόμο

Bleeding Out

Έχουμε τόσα πολλά πρόσωπα και στυλ, αλλά αυτό είναι ακόμα πιο διαφορετικό. Ήθελα κάτι που να είναι λίγο πιο ήρεμο μετά την επίθεση των «State of Slow Decay» και «Meet Your Maker». Αυτό είναι βαρύ, αλλά έχει τις ρίζες του σε μια σουηδική λαϊκή μουσική παράδοση — αλλά προφανώς ξαναδουλεύτηκε με τον δικό μας τρόπο. Έχει έναν λυπητερό τόνο συνολικά, αλλά είναι μεγάλο και groovy, και τα σόλο του Chris είναι εκπληκτικά.

Foregone Pt. 1

Στην αρχή, το πρώτο μέρος έπρεπε να είναι το δεύτερο μέρος και το αντίστροφο. Αλλά μετά ένιωσα ότι το πιο βαρύ κομμάτι έπρεπε να είναι το πρώτο μέρος, ειδικά μετά το «Bleeding Out». Αυτό είναι ένα από τα πιο heavy τραγούδια που έχουμε κάνει, νομίζω. Υπάρχουν ομοιότητες στιχουργικά —και ιδιαίτερα οργανικά— ανάμεσα στα δύο μέρη αυτού του τραγουδιού. Μερικά από τα riff και τις μελωδίες είναι και στα δύο τραγούδια ίδια αλλά παρουσιάζονται με διαφορετικό τρόπο. Νομίζω ότι ο κόσμος θα νιώσει τη σύνδεση μεταξύ των δύο.

Foregone Pt. 2

Το δεύτερο μέρος έχει μεγάλη αντίθεση σε σχέση με το πρώτο κάτι που ήταν απαραίτητο για τη δυναμική του άλμπουμ. Αυτό είναι λιγότερο heavy, αλλά για μένα είναι σαν να ακούω ξανά άλμπουμ όπως το The Jester Race και το Whoracle που κάναμε τη δεκαετία του ’90. Με τα «Moonshield» και «Gyroscope», είχαμε ενσωματώσει πάλι αυτή τη σουηδική λαϊκή μελωδία, που ήταν έμπνευση για εμάς τις πρώτες μέρες. Μου θυμίζει πολύ εκείνη την εποχή

Pure Light of Mind

Έχουμε κάνει μερικές μπαλάντες ή αργά τραγούδια στο παρελθόν και θέλαμε πολύ κάτι τέτοιο για αυτό το άλμπουμ. Αλλά έπρεπε να έχει ένα νόημα — έπρεπε να έχει μια θέση. Για μένα, αυτό το τραγούδι είναι μια γιορτή, αλλά έχει μια θλιβερή χροιά.Νομίζω ότι εύκολα μπορεί να γίνει sing-a-long στις συναυλίες μας. Φωνητικά, το προσέγγισα με διαφορετικό τρόπο, επειδή δεν έχω ξανακάνει αυτού του τύπου το falsetto. Για μένα, είναι διασκεδαστικό να κάνεις κάτι που είναι λίγο δύσκολο. Λοιπόν, το έκανα και λειτούργησε πολύ καλά.

The Great Deceiver

Αυτό είναι το τραγούδι που άλλαξε περισσότερα πρόσωπα. Είναι σχεδόν σαν In Flames με punk προσέγγιση, αλλά ξεκίνησε κάπως απλά, για να είμαι ειλικρινής. Έχω ακούσει αυτά τα riff ξανά και ξανά, οπότε είπα στον Björn ότι πρέπει να επιτεθούμε σε αυτό το τραγούδι με διαφορετικό τρόπο. Έτσι, αλλάξαμε μερικά πράγματα γύρω – σίγουρα τα ντραμς – και τώρα νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι το αγαπημένο μου στο άλμπουμ. Ο ντράμερ μας, θα πρέπει να πρέπει να πάρει σίγουρα τα εύσημα γιατί είναι υπομονετικός και μας ακούει. Ο τρόπος που το εκτέλεσε είναι εκπληκτικός, όπως και τα ντραμς του σε όλο το άλμπουμ

In the Dark

Αυτό είναι ακόμα ένα heavy τραγούδι με θλιβερό τόνο. Έχει ένα μεγάλο, ανοιχτό ρεφρέν που ανυπομονώ να τραγουδήσω ζωντανά. Όλα αυτά τα τραγούδια προορίζονται να παιχτούν ζωντανά, παρεμπιπτόντως. Έτσι προσεγγίζουμε τη μουσική στις μέρες μας. Πιο παλιά, σκεφτόμασταν «Ας δούμε πόσες κιθάρες μπορούμε να προσθέσουμε τη μία πάνω στην άλλη!» Αλλά τώρα γράφουμε για δύο κιθαρίστες γιατί αυτό έχουμε στη σκηνή. Πολλοί μου είπαν ότι αυτό το τραγούδι είναι το αγαπημένο τους.



A Dialogue in B Flat Minor

Στιχουργικά, αναφέρεται στην ψυχική υγεία. Είναι η συζήτηση που κάνουμε με τον εαυτό μας και πόσο εύκολο είναι να εγκλωβιστούμε σε αυτό. Έτσι, υπάρχει ένας εσωτερικός διάλογος. Το τραγούδι είναι γραμμένο σε B-flat minor, οπότε από εκεί προέρχεται ο τίτλος. Το γράψαμε ως ένα εναρκτήριο κομμάτι για τις συναυλίες, όπου ξεκινάς με τον ντράμερ και τον μπασίστα, μετά ένας κιθαρίστας, μετά ο επόμενος κιθαρίστας και μετά μπαίνω εγώ στο τέλος.

Cynosure

Αυτό δίνει έμφαση στο μπάσο, σαν τανκ που κυλά μπροστά ή κάτι τέτοιο. Η αρχή δείχνει πραγματικά τον Bryce και τι κάνει στο μπάσο. Και προφανώς, ο Tanner επιδεικνύει τις ικανότητές του και σε αυτό. Είναι σχεδόν σαν σόλο ντραμς μετά το δεύτερο ρεφρέν. Φωνητικά, απλώς έκανα ένα βήμα πίσω και ακολούθησα τον ρυθμό περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Έχει μια διαφορετική ατμόσφαιρα, αλλά μου αρέσει πολύ το πώς βγήκε αυτό το τραγούδι.

End the Transmission

Η τελευταία μετάδοση μετά το τέλος. Αυτή είναι η λυρική έννοια: Τελειώσαμε εδώ. Λέω, «Η κόλαση είναι υπερπλήρης και ο παράδεισος είναι γεμάτος αμαρτωλούς.» Όπου κι αν πάμε στη μετά θάνατον ζωή μας, δεν νομίζω ότι κρίνεται από αυτό που κάνουμε. Όποιο μέρος είναι αρκετά κακό. Δεν έχω κάνει ένα επαναλαμβανόμενο ρεφρέν για αρκετό, αλλά ήθελα να το επαναλάβω εδώ. Λοιπόν, λέω, «Τερματίστε τη μετάδοση».

Ο Anders Friden ανέλυσε όλα τα νέα τραγούδια των In Flames για το Apple Music. 


Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Ακολουθήστε μας στο spotify για νέα μουσική κάθε εβδομάδα. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Tags: