Ο σκηνοθέτης του Game of Thrones παραδέχεται ότι το timeline των εξελίξεων δεν ήταν και τόσο αληθοφανές
O Alan Taylor είναι ο άνθρωπος που σκηνοθέτησε το πρόσφατο επεισόδιο του Game of Thrones όπως και άλλα έξι στη διάρκεια της σειράς, τα περισσότερα στον 2ο κύκλο.
Μετά την προβολή του Beyond The Wall, υπήρξαν πάρα πολλοί (ανάμεσα τους και εμείς) που άσκησαν κριτική στους δημιουργούς για την εγκατάλειψη οποιασδήποτε λογικής στις μετακινήσεις των πρωταγωνιστών από το ένα σημείο στο άλλο, κάτι που είδαμε στο επεισόδιο με το πόσο γρήγορα ενημερώθηκε η Ντενέρις για τα όσα συμβαίνουν πέρα από το τείχος και την άφιξη της εκεί.
Μιλώντας στο Variety ο σκηνοθέτης τόνισε ότι είχαν στο μυαλό τους αυτό το θέμα και ίσως να μην κατάφεραν να γίνουν τελικά τόσο αληθοφανείς στον τρόπο που είπαν την ιστορία.
Πρόσθεσε βέβαια ότι δεν πειράζει από την στιγμή που η σειρά γνωρίζει τεράστια επιτυχία.
Είχαμε καταλάβει ότι το χρονοδιάγραμμα έχει γίνει λίγο ασαφές. Είχαμε τον Τζέντρι να τρέχει πίσω, τα κοράκια να καλύπτον μία συγκεκριμένη απόσταση και τους δράκους να κάνουν επίσης αυτή την απόσταση. Με όρους συναισθηματικής εμπειρίας ο Τζον και η ομάδα του φαίνεται να παίρνουν τουλάχιστον μία νύχτα πάνω στον βράχο. Προσπαθήσαμε να το θολώσουμε λίγο χρησιμοποιώντας υπέρ μας το αμυδρό φως που υπάρχει πέρα από το τείχος λόγω του χειμώνα. Επίσης δεν είπαμε ποτέ πόσο χρόνος ακριβώς πέρασε. Νομίζω ότι αυτό δούλεψε για κάποιους θεατές αλλά όχι για κάποιους άλλους. Εξέφρασαν κάποιος προβληματισμούς για το πόσο γρήγορα μπορούν να ταξιδέψουν τα κοράκια αλλά εμείς προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε για κάνουμε την κατάσταση όσο πιο αληθοφανή μπορεί να είναι. Ξέρω ότι σε κάποια σημεία ξεφύγαμε, αλλά ελπίζω ότι τα συναισθήματα που δημιουργήσαμε έχουν περισσότερο βάρος. Είναι πολύ καλό που η σειρά είναι τόσο σημαντική για κάποιους που κοιτάνε και την παραμικρή λεπτομέρεια. Αν η σειρά δεν πήγαινε καλά, θα ανησυχούσα για αυτούς τους προβληματισμούς, αλλά η επιτυχία του Game of Thrones είναι μεγάλη οπότε όλα είναι οκ.