Νέο ρεκόρ σταδίου, καταγράφηκε το βράδυ του Σαββάτου στο ΟΑΚΑ για τη συναυλία των Metallica. Όπως ενημέρωσε το συγκρότημα, στην πρώτη δημοσίευση του μετά τη συναυλία, Πάνω από 90.000 άνθρωποι, έδωσαν το παρών στην επιστροφή τους μετά από 16 χρόνια στη χώρα μας.
Είναι φυσικά ένα αδιανόητο ρεκόρ, που δύσκολα θα καταρριφθεί στο μέλλον.
Η ανακοίνωση των Metallica
Wow!! Τεράστιο ευχαριστώ στην οικογένεια των Metallica στην Ελλάδα που το βράδυ του Σαββάτου έγραψε νέο ρεκόρ προσέλευσης στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας! Πάνω από 90.000 από εσάς γεμίσατε το στάδιο και πιστέψτε μας… το νιώσαμε!
Δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε καλύτερο τρόπο για να ξεκινήσει αυτό το σκέλος του #M72 World Tour.
Οι Faith no More επιστρέφουν και θα περιοδεύσουν το 2027
Λαϊκό προσκύνημα για τους Limp Bizkit στο Release Athens με 20.000 πιστούς
Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Ακολουθήστε μας στο spotify για νέα μουσική κάθε εβδομάδα. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.










