Τι πήγε στραβά με το νέο Joker: Η σιωπηρή κόντρα με την DC και η επιμονή του σκηνοθέτη στον δικό του τρόπο
Υποτίθεται ότι το Joker: Folie à Deux θα ήταν η ταινία της χρονιάς και ο στόχος που είχε μπει, ήταν να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα έσοδα της πρώτης ταινίας. Όμως να που βρισκόμαστε σχεδόν μία εβδομάδα μετά την πρεμιέρα και συζητάμε ήδη για μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες των τελευταίων ετών.
Τα έσοδα στην Αμερική στο πρώτο τριήμερο δεν έφτασαν καν τα 40 εκατομμύρια δολάρια και το ποσό των 450 εκατομμυρίων δολαρίων που θα χρειαζόταν για να βγάλει όλα της τα έξοδα, μοιάζει πλέον με μακρινό όνειρο.
H εμπιστοσύνη που έδειξε η Warner Bros στον σκηνοθέτη Todd Philips ήταν απόλυτη και αυτό σε μία πρώτη ανάγνωση ήταν λογικό, με δεδομένη την απρόσμενη και πολύ μεγάλη επιτυχία της πρώτης ταινίας αλλά και το παρελθόν του με την τριλογία του Hangover για την ίδια εταιρεία.
Οι γνώστες της υπόθεσης λένε στο Variety, ότι η κραυγαλέα απουσία του ηγετικού διδύμου της DC, James Gunn και Peter Safran από την πρεμιέρα μίας ταινίας που βασίζεται σε έναν από τους μεγαλύτερους χαρακτήρες της, υπογραμμίζει μια δυσλειτουργική δυναμική που διαδραματίστηκε στα παρασκήνια του μιούζικαλ της Warner Bros.
Ο Τοντ Φίλιπς δεν ήθελε να έχει καμία σχέση με την DC κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας, λέει ένας ατζέντης που ήταν κοντά στον σκηνοθέτη που απέφυγε κάθε συνεννόηση με την DC. Αν και ο Gunn έχει υποστηρίξει δημόσια την ταινία στα social media, ο Phillips έχει αποστασιοποιηθεί. Και αυτό ήρθε στο προσκήνιο καθώς η σεκάνς της κάρτας τίτλου έπαιζε στην πρεμιέρα. Δεν υπήρχε το λογότυπο της DC Studios.
«Αν η πρώτη ταινία αφορούσε κάποιον κακότυχο, ψυχικά άρρωστο άντρα σε μια καταπιεσμένη πόλη, βγάζει ίσως 150 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Όχι ένα δισεκατομμύριο», λέει μια πηγή που γνωρίζει την εσωτερική αμηχανία. «Ο κόσμος εμφανίστηκε στους κινηματογράφους γιατί αυτός ο τύπος ήταν ο Joker».
Η παραγωγή της ταινίας ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2022, δύο μήνες αφότου οι Gunn και Safran ανέλαβαν τον έλεγχο της DC, και πολλοί περίμεναν ότι το ντουέτο θα παρείχε σημειώσεις και σχόλια, με δεδομένο και το τεράστιο μπάτζετ του σίκουελ.
Αλλά ο Philips τόνιζε με κάθε ευκαιρία ότι θα μιλάει μόνο με τα αφεντικά της Warner Bros. Όταν ρωτήθηκε από έναν δημοσιογράφο του Collider εάν η διαδικασία παραγωγής άλλαξε όταν το υπήρξε η αλλαγή σκυτάλης στην DC Walter Hamada ή αν είχαν κάποια συμβολή, ο Phillips απάντησε: «Με όλο τον σεβασμό προς αυτούς, αυτή είναι μια ταινία της Warner Bros».
O Phillips όμως δεν συμβιβάστηκε ούτε με τις προτάσεις της Warner Bros. Για παράδειγμα επέμεινε τα γυρίσματα να γίνουν στο Λος Άντζελες, και όχι στο Λονδίνο που είχε προτείνει η εταιρεία για να υπήρξε και μεγάλη μείωση στο κόστος.
Δεν δέχθηκε επίσης να γίνουν δοκιμαστικές προβολές, μία συνηθισμένη πρακτική σε τόσο μεγάλα πρότζεκτ, όπου πολλές φορές το feedback οδηγεί σε αλλαγές, ενώ η επιμονή του να γίνει η πρεμιέρα στο φεστιβάλ της Βενετίας κάτι που δεν ήθελε αρχικά η Warner Bros, οδήγησε στο κύμα αρνητικών κριτικών που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό το «άνοιγμα» στο box office.
Τέλος, άνθρωποι που βρίσκονται κοντά στο θέμα, τονίζουν ότι έγινε εμφανής η έλλειψη επιρροής του Μπράντλεϊ Κούπερ που ήταν συνεργάτης του Τοντ Φίλιπς στην εταιρεία παραγωγής στην πρώτη ταινία, αλλά οι δύο τους είχαν διακόψει τη συνεργασία τους το 2021.
Οι παραξενιές των Grammy που εξακολουθούν να μην βγάζουν κανένα νόημα
Green Day, Sleep Token και Korn οι headliners στο Download Festival
Ο Gus G στο Roxx: Θέλω η μουσική μας να βοηθάει, να θεραπεύει και να δίνει κουράγιο και κίνητρο!
Ακολουθήστε το Roxx στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι νέα για μουσική, σειρές και ταινίες. Ακολουθήστε μας στο spotify για νέα μουσική κάθε εβδομάδα. Στο instagram μας βρίσκετε εδώ.