Η διαφήμιση της Volvo με τον Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ και το επικό split πάνω στις δύο νταλίκες, έγινε viral το 2013 και ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες της χρονιάς, προκαλώντας δεκάδες παρωδίες και μία απάντηση από τον Τσακ Νόρις.
Η αυτοκινητοβιομηχανία που έχει έδρα τη Σουηδία, στο νέο της διαφημιστικό σποτ στο οποίο παρουσιάζει τη νέα «διαστημική» της τεχνολογία, μέσω της οποίας ο οδηγός θα μπορεί να χειρίζεται, θερμοκρασίες, μουσικές και άλλα τέτοια ωραία, έχει επιλέξει ως δείγμα μουσικής το Sounds of a playground fading των In Flames.
Και μάλιστα ο οδηγός επιλέγει να ακούσει το τρίτο κομμάτι του δίσκου το All For Me που είναι και κομματάρα παρεμπιπτόντως.
[iframe]<iframe width=”750″ height=”422″ src=”//www.youtube.com/embed/fLkNBvzxa9E” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>[/iframe]
Οι In Flames δημοσίευσαν και την πρώτη promo φωτογραφία τους για το 2014 με τον Anders Friden κύριο, με το κουστουμάκι του και μαλλί ποδοσφαιριστή.