Vans - «This is Off The Wall» για την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση
Life

Vans – «This is Off The Wall» για την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση

“Το στυλ για μένα είναι… η ενέργεια σου, το γούστο σου, η ταυτότητά σου. Όταν σκέφτομαι το στυλ μου — η μόδα, η μουσική, είναι όλα αυτά που με κάνουν αυτό που είμαι, την Simz σαν  χαρακτήρα και  καλλιτέχνης. Αντανακλά πολύ τον χαρακτήρα μου και αυτό που αγαπώ. Για να είμαι ειλικρινής, δεν νομίζω ότι είναι το τι κάνεις, αλλά πώς το κάνεις.”— Simbiatu Ajikawo, aka Little Simz.

  • Στην νέα παγκόσμια καμπάνια της, η Vans συνεργάζεται με παγκόσμιους action sports αθλητές, μουσικούς και καλλιτέχνες, αναδεικνύοντας την ομορφιά της μοναδικότητας του προσωπικού χαρακτήρα και το πνεύμα της αυθεντικότητας – εκεί όπου επικεντρώνεται η δημιουργική αυτο-εξερεύνηση.
  • H Vans αναβαθμίζει το μοντέλο «Knu Skool», μια νέα εκδοχή του δημοφιλούς skate shoe που είναι εμπνευσμένο από τη δεκαετία του ’90.

H Vans το απόλυτο αυθεντικό action sports brand και  παγκόσμιος υποστηρικτής της δημιουργικής εξερεύνησης, ανακοινώνει τη νέα της καμπάνια για το 2023, «This is Off The Wall», γιορτάζοντας τη μοναδικότητα του προσωπικού χαρακτήρα του καθένα και την αυτο-εξερεύνηση υπό το πρίσμα αγαπημένων Vans ambassadors σε ένα ταξίδι για να βρουν τον πιο αυθεντικό εαυτό τους! Η καμπάνια έχει στόχο να ενδυναμώσει τη νέα γενιά δημιουργικώνξεκινούν τη δική τους πορεία για την ανακάλυψη του εαυτού τους, προβάλλοντας μαγευτικά και έντονα color visuals  και τολμηρούς συνδυασμούς χρωμάτων.

Για να ζωντανέψει η καμπάνια, η Vans ανέδειξε το ξεχωριστό στυλ μερικών από τους πιο παθιασμένους και δημιουργικούς ambassadors της, συμπεριλαμβανομένων των Little Simz, Beatrice Domond, Felipe Nunes, Irene Kim, Cocona Hiraka, Arthur Bray και Salome Agbaroji. Οι δημιουργικοί αυτοί εξερευνητές αποτελούνται από fashion experts, global action sports αθλητές και masters της μουσικής που αναζητούν την αυθεντικότητα στον εαυτό τους, στις σχέσεις τους και στον κόσμο, ενώ παράλληλα ωθούν τον πολιτισμό ένα βήμα παρακάτω. Πρόκειται για παθιασμένους εκπροσώπους των communities τους και μια ματιά ενός λαμπρού μέλλοντος, της δικής τους γενιάς.



“Πιστεύω ότι δεν σταματάς να μαθαίνεις και ανακαλύπτεις ποιος είσαι… Μόλις άρχισα να εκφράζομαι μέσα από το στυλ μου και είχα μια πλατφόρμα για να το κάνω, τότε ήταν που ένιωσα πραγματικά άνετα.”— Ιδρύτρια IRENEISGOOD Irene Kim

 Αυτή είναι ακριβώς  η ομορφιά της ζωής, δεν μπορείς να είσαι κανένας άλλος εκτός από τον εαυτό σου.” — Vans Skate team rider Beatrice Domond

“Το στυλ είναι ελευθερία έκφρασης, σωστά; Ο τρόπος που εκφράζεται ένας άνθρωπος, πώς νιώθει εκείνη τη μέρα, πώς θέλει να νιώθει”.. — Vans Skate team rider Felipe Nunes



“Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με την εμφάνιση της πρώτης παγκόσμιας καμπάνια μας, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε όλους να αξιοποιήσουν τη δημιουργικότητα τους για να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και να φτιάξουν έναν κόσμο όπου ο καθένας μπορεί να είναι μοναδικός”, δήλωσε η Carly Gomez, Αντιπρόεδρος Global Brand Management της Vans. “Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η ιδέα των καταναλωτών για δημιουργική έκφραση μετατοπίστηκε από «αυτό που κάνει κανείς για επιβεβαίωση» σε ένα ταξίδι αυτό-ανακάλυψης. Η καμπάνια απευθύνεται στη νέα μας μούσα, στον δημιουργικό εξερευνητή που πιστεύει στη διαρκή δημιουργική διαδικασία της ζωής, και τελικά “Off The Wall” φιλοσοφία, του είναι να είναι ο εαυτός του.”

“Οι καταναλωτές περιμένουν από εμάς να παρουσιάσουμε έναν φρέσκο και ταυτόχρονα αυθεντικό τρόπο», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Global Creative της Vans, Rob Teague. «Αυτή η καμπάνια αποτελεί μια τολμηρή κίνηση που έχει ως στόχο να επαναπροσδιορίσει το brand και να δώσει μια ανανεωμένη ενέργεια. Συνδέει τις αξίες και το ήθος της Vans με τα iconic προϊόντα της που έχουν αναδειχθεί μέσα στις δεκαετίες. Είναι κάτι μεγαλύτερο και πιο ολιστικό από ό,τι κάναμε ως brand στο παρελθόν.”



Σε συνδυασμό με την παγκόσμια κυκλοφορία του “This is Off The Wall” έρχεται το Vans Knu Skool, μια ανανεωμένη εκδοχή της σειρά της Old Skool™. Εμπνευσμένη από το παρελθόν και προσαρμοσμένη στο σήμερα, η νέα σειρά Knu Skool δίνει μια μοντέρνα ερμηνεία της 90s αισθητικής, διαθέτει επιπρόσθετη επένδυση στη γλώσσα και περιμετρικά του αστραγάλου, ανθεκτικά suede υφάσματα στο επάνω μέρος, τη χαρακτηριστική σόλα από καουτσούκ της Vans και μια νέα σύλληψη στο σχεδιασμό του πλέον αναγνωρίσιμου Sidestripe™.

Εν ολίγοις, εμφανίζεται σε chunky μορφή, με πιο oversized με αισθητική που θυμίζει τα εμβληματικά skate shoes των περασμένων δεκαετιών. H συλλογή αναδεικνύει την έντονη εμφάνιση του Knu Skool σε σχέση με το αρχικό Old Skool, με την προσθήκη επένδυση στο πίσω μέρος στο σημείο της φτέρνας, προσφέροντας γρήγορη και εύκολη εφαρμογή. Η συλλογή Vans Knu Skool είναι πλέον διαθέσιμη στα καταστήματα λιανικής της Vans.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Vans και το “This is Off The Wall”, επισκεφτείτε το Vans.eu. Λάβετε μέρος στη συζήτηση και μοιραστείτε το δικό σας δημιουργικό ταξίδι αυτό-έκφρασης χρησιμοποιώντας το #OffTheWall στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σχετικά με τη Vans
Η Vans®, brand της εταιρείας VF  (NYSE: VFC), είναι ένα αυθεντικό action sport brand υπόδησης, ένδυσης και αξεσουάρ. Οι αυθεντικές συλλογές της  Vans® πωλούνται σε 97 χώρες μέσω ενός δικτύου θυγατρικών εταιρειών και διανομέων. Η Vans® διαθέτει περισσότερα από 2.000 καταστήματα λιανικής παγκοσμίως. To brand προωθεί τη δημιουργική αναζήτηση μέσω της νεανικής street κουλτούρας, των action sports, της τέχνης και της μουσικής, προσφέροντας προοδευτικές πλατφόρμες σε φυσικό και διαδικτυακό χώρο, όπως τις: Vans Musicians Wanted, Vans Park Series, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, αλλά και το “House of Vans, τον πολυχώρο δημιουργικής έκφρασης και hub για τη διεθνή μουσική.

Vans, “Off The Wall” Since ’66

www.vans.eu

youtube.com/vans

instagram.com/vans_europe

facebook.com/vans

Follow Vans on Spotify Here!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Tags: