Κάποιος πληρώθηκε για να σκεφτεί το όνομα στη συγχώνευση Warner Media και Discovery
Μία από τις μεγαλύτερες ειδήσεις που προέκυψαν τον προηγούμενο μήνα στο Hollywood, είναι φυσικά η απόφαση της AT&T να παραχωρήσει στην ουσία τη Warner Media στο Discovery και να γίνει μία συγχώνευση περιεχομένου, με στόχο φυσικά να ανέβει επίπεδο η κοινή αυτή πορεία στον χώρο του streaming.
Και το απόγευμα της Τρίτης είχαμε την αποκάλυψη του νέου ονόματος που θα αντιπροσωπεύει αυτό το εγχείρημα. Warner Bros. Discovery. To όνομα του ιστορικού στούντιο δηλαδή μαζί με το Discovery.
O David Zaslav, CEO του Discovery και ο άνθρωπος που θα ηγηθεί του νέου σχήματος μίλησε για τη νέα προσπάθεια αλλά και για το όνομα που επιλέχθηκε. «Μας αρέσει πολύ το όνομα γιατί αντιπροσωπεύει τον συνδυασμό της εκατονταετούς ιστορίας και κληρονομιάς της Warner Bros που έφερε στη ζωή μερικές από τις πιο τολμηρές ιστορίες, με το παγκόσμιο brand του Discovery που στέκεται φωτεινά για την ακεραιότητα, την καινοτομία και την έμπνευση. Πιστεύουμε ότι θα είναι το καλύτερο μέρος στον κόσμο για να πεις μεγάλες, σημαντικές και επιδραστικές ιστορίες κάθε είδους σε όλες τις πλατφόρμες».
Αυτό που βλέπετε είναι το logo της νέας εταιρείας, που όπως τονίστηκε δεν είναι οριστικό, αλλά ήδη έχει αντιμετωπιστεί χιουμοριστικά στο internet με κάποιους να λένε ότι μοιάζει σαν να φτιάχτηκε σε απλό πρόγραμμα του office.