O διευθυντής φωτογραφίας του GοΤ για το σκοτάδι της μάχης: «Δεν ξέρουν να ρυθμίσουν τις τηλεοράσεις τους»
News

O διευθυντής φωτογραφίας του GοΤ για το σκοτάδι της μάχης: «Δεν ξέρουν να ρυθμίσουν τις τηλεοράσεις τους»

Ακούστε εδώ ζωντανά το Roxx Radio


ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ SPOILERS ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ GAME OF THRONES

Ανάμεσα στα πολλά θέματα συζήτησης που προέκυψαν από το τρίτο επεισόδιο του Game of Thrones ήταν και κάτι που δεν είχε να κάνει με την πλοκή αλλά με το οπτικό αποτέλεσμα που έφτασε στις οθόνες μας. Το σκοτεινό οπτικό αποτέλεσμα για να το θέσουμε καλύτερα, που σε πολλά σημεία έκανε εξαιρετικα΄δύσκολη την προσπάθεια μας να διακρίνουμε τι γίνεται στη μάχη, ακόμα και αν κάποιος πέθανε ή έζησε.

Το θέμα έχει συζητηθεί πολύ στο εξωτερικό και μιλώντας στο Wired ο διευθυντής φωτογραφίας του επεισοδίου πήρε θέση.

«Μεγάλο μέρος του προβλήματος είναι ότι αρκετός κόσμος δεν ξέρει να ρυθμίσεις την τηλεόραση του. Πολύς κόσμος επίσης βλέπει τα επεισόδια σε μικρά τάμπλετ κάτι που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποδώσει δικαιοσύνη σε μία σειρά σαν και αυτή» τόνισε ο Fabian Wagner.

Ο Wagner πρόσθεσε ότι οι δημιουργοί της σειράς David Benioff και D.B. Weiss ήθελαν όσο περισσότερο σκοτάδι γίνεται για να κάνουν ακόμα καλύτερη την εμπειρία. «Οι δημιουργοί αποφάσισαν ότι αυτό έπρεπε να είναι ένα σκοτεινό επεισόδιο. Έχουμε δει τόσες πολλές μάχες αυτά τα χρόνια και για να την κάνουμε να ξεχωρίζει έπρεπε να βρούμε έναν διαφορετικό τρόπο να παρουσιάσουμε την ιστορία».

Τέλος, σε άλλη δήλωση του στο TMZ για το θέμα ο Fabian Wagner τόνισε ότι το Game of Thrones είναι μία σειρά που πρέπει να τη βλέπεις με χαμηλό φωτισμό.

Και φυσικά καταλαβαίνουν όλοι ότι κάτι δεν πήγε καλά όταν χρειάζεται να δώσεις οδηγίες για τη σωστή παρακολούθηση.

Διαβάστε ακόμα:

Ποδοσφαιρικοί πανηγυρισμοί μέσα σε μπαρ στη μεγάλη σκηνή του Game of Thrones

H αντίστροφη μέτρηση για το τέλος του Game of Thrones αρχίζει στις νέες φωτογραφίες

Η σκηνή του Endgame που θύμισε τα παλιά και έκλεισε το μάτι σε μια αμφιλεγόμενη ιστορία των κόμικ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ