Για περισσότερο από πέντε δεκαετίες ο Bob Dylan και η μουσική του έχουν γίνει σύμβολα για ολόκληρες γενιές ανθρώπων, που διεκδικούν τα δικαιώματα τους, που παλεύουν για ένα καλύτερο αύριο.
Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ, όμως η παρουσία του σε διαφημιστικό της Chrysler κατά τη διάρκεια του Super Bowl έφερε πολλές αντιδράσεις από ανθρώπους που κατηγορούν τον Dylan για ξεπούλημα.
Αυτή είναι η διαφήμιση:
[iframe]<iframe width=”640″ height=”360″ src=”//www.youtube.com/embed/KlSn8Isv-3M?feature=player_embedded” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>[/iframe]
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ